تاریخچه چاپ
 

.

  • شايد جالب باشد بدانيد مخترع چاپ در ابتدا چيني ها بودند . و در ادامه به خاطر اهميتش كه جزء يكي از مهمترين اختراعات بشري بود به صورت صنعتي عظيم در آمد و امروزه تمام كشورهاي جهان از اين صنعت بي نصيب نماندند چاپ به صورتهاي مختلف انجام مي شود . مانند
  • افست : چاپي تيراژي كه روي كاغذ انجام مي شود و كيفيت قابل قبولي دارد .
  • سيلك و تامپو : نمونه اي از قديمي ترين نوع چاپ مي باشد و چاپي ست كه بر روي سطوح غير صاف اجرا مي شود مانند كتاب . خودكار . ساعت . ..
  • فلكسو و هليو : چاپي كه روي پلاستيك انجام مي شود و در خدمت بسته بندي صنايع غذايي بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرد.
  • فلكسي و بنرو پلات رنگي و ليزري : جزء جديدترين وروديهاي صنعت چاپ مي باشد كاربرد آن براي تابلوهاي ورودي .مغازه ها . سازه هاي نمايشگاهي و... كاربرد دارد.
  • دستگاههاي چاپ ديجيتال و ليزري : اين نوع چاپ در عكاسي ها و پرينت هاي كوچك با تعداد محدود اجرا مي شود.
  • ليزر : حكاكي با اشعه كه خيلي دقيق و ظريف و زيبا اجرا مي شود و سطح جسم را گود مي كند

 

 
 
 
 
 
 
 
آرم و لوگو
 

.

ارم و لوگو از مشخصه های هر شرکت میباشد

ولوگو به عنوان سنبل نوع فعالیت هر موسسه

یا شرکت معرفی میشود .

لطفا از تعدادی از لوگوهای طراحی شده

این شرکت بازدید فرمائید .

 

 

 

logo
 
 
 
 
 
 
 
كارت ويزيت
 

کارت ویزیت در کلامی مختصر و رسا. ابزاری است برای معرفی شما و بعد از آن ارائه راههای تماس با شما. کارت ویزیت این وظیفه را برعهده دارد و نقش عمده دیگری برای شما به صورت مستقیم ایفا نمی نماید . کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی شما به طور مستقیم استفاده نمی گردد . اما از آنجا که اولین مرحله تعامل شما با مشتری یا ارباب رجوع توسط ارائه کارت ویزیتتان می باشد و با توجه به این نکته  که برخورد نخست همیشه مهم و تاثیر گذار خواهد بود، کارت ویزیت به طور غیر مستقیم بخشی از کار بازاریابی و تبلیغات شما را عهده دار خواهد بود .

ليست قيمت كارت ويزيت در سال 1393

كارت ويزيت براق 200.000 ريال

براق دو رو طرح لمينت 400.000 ريال

مات يك رو 250.000 ريال

مات دو رو 300.000 ريال

مات دو رو طرح لمينت 450.000 ريال

كتان دو رو 500.000 ريال

لمينت براق 500 تايي دو رو 600.000 ريال

لمينت براق 1000 تايي دو رو 950.000 ريال

لمينت مات 500 تايي دو رو 800.000 ريال

لمينت مات 1000 تايي دو رو 1.100.000 ريال مي باشد.

visit0001

طراحي cd katalog يكي ديگر از خدماتي است كه به مشتريان عزيز ارائه مي شود . در اين نوع تبليغات تمام خدمات در قالب متن . عكس و فيلم با كار گرافيكي زيبا اجرا و روي سي دي تكثير مي شود .تعدادي از اين نوع كار را براي شركت ثامن صنعت شرق . نيوكالر . ايران توس . كارگاه تدوين پاراميس . حسابداري راد ... را مي توان بر شمرد .

1111cd

RSS
 
 
 
 
 
 
 
 
كاتالوگ
 

مواردی که باید در یک کاتالوگ خوب در نظر گرفته شود:

۱- شرح مختصری از معرفی نام و عملکرد کارخانه تولیدی و شناساندن فعالیت ها در شروع مباحث کاتالوگ.

۲-معرفی امتیازات و رتبه های تولید (استاندارد ـ ایزوهای موجود و….)

۳- معرفی هرچه بیشتر در خصوص بهترین ساخته ها و خدمات .

۴- دادن اطلاعات و راهنمایی صحیح به مخاطب به در مورد مشخصات فنی ـ خدمات ارایه شده ـ قابلیت های خاص و وجوه تمایز آن نسبت به تولیدات مشابه، چه در تولیدات گذشته کارخانه و یا آنچه در بازار فعلی موجود می باشد.

۵- بکار بردن تصاویر و متن نوشتاری مناسب در کاتالوگ تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطب سهل و آسان می کند و وی می تواند با دیدن و خواندن موارد فوق به زمان انتخاب و تصمیم گیری خود سرعت بخشد.

۶-  فراهم آوردن دید مقایسه ای برای مخاطب. بدین شکل که بتواند با مقایسه ویژگی های  مختلف مانند: مدل ـ کیفیت ـ کاربری ـ استحکام و از همه مهمتر هزینه برنامه ریزی شده از بین چند محصول معرفی شده یکی را که با شرایط او سازگار است انتخاب و خریداری نماید .

۷- با درج آدرس ، تلفن و آدرس اینترنتی ، می توان شناخت بیشتر را برای مخاطب فراهم کند .

 

 

 

 

 

katakogg

 

 
 
 
 
 
پوستر
 

کارکرد پوستر ها به چند دسته ذیل تقسیم می گردد :

۱- پوستر با موضوع «اقتصاد و تجارت» مثل : پوستر برای معرفی فعالیت تجاری موسسات آموزشی، تولید کنندگان مواد غذایی، ساعت، پوشاک و غیره، فروش فوق العاده محصولات یک شرکت و …

۲- پوستر به منظور «اطلاع رسانی و تبلیغات» مانند : پوستر رقابتهای ورزشی ، پوستر انتخاباتی، پوستر فیلم های سینمایی و …

۳- پوستر با عناوین «آموزشی و تربیتی» مانند پوستر آموزش های تربیتی ، پوستر آموزه های دینی و اخلاقی و آیات و روایات، پوستر آموزش فرهنگ شهروندی، پوستر امر به معروف و نهی از منکر و …

۴- پوستر با عناوین «شناختی و معرفی» مثل پوستر بازیکنان و تیم های ورزشی، پوستر اماکن فرهنگی و مذهبی . پوستر مناظر طبیعی و شهرها ، پوستر مشاهیر بزرگ علمی و هنری  و …

۵- پوستر با عنوان «فراخوان و یا دعوت به بازدید» مانند فراخوان و یا دعوت به سمینارها و همایش ها، بازدید از نمایشگاه ها و …

۶- پوستر با موضوع «مناسبتی» با هدف بیان تبریک و تسلیت برای مناسبت های ملی و مذهبی، مثل پوستر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یا تبریک میلاد پیامبر .

در چاپ پوستر های تجاری یا تبلیغاتی می توان از دیگر کارکرهای  پوستر مانند تصاویر متناسب و یا حتی تقویم سال، در کنار پیام تبلیغاتی مورد نظر خود استفاده کرد، تا از این طریق جلب نظر بیشتری در مخاطب ایجاد گردد.

محدودیت خاصی در ابعاد چاپ پوستر به نظر نمی رسد. خصوصا که در دهه های اخیر ماشین آلاتی برای چاپ پوستر در ابعاد بسیار بزرگ (Large Format) طراحی و تولید شده و همه روزه در محیط اطراف خود شاهد این گونه از پوستر ها به نام «بنر» هستیم. این پوستر ها معمولا در تیراژ کمی چاپ و نصب می گردند.

 

 

 

poster

 

 
 
 
 
 طراحی کتاب
 
 

كتابها معمولا به اندازه هاي وزيري خشتي پالتويي

و جيبي به صورت چهار رنگ تك رنگ و دو رنگ

طراحي ميشوند .

تعدادي از كتابهاي كوچك و كتابهاي نفيس طراحي

و چاپ شده را مشاهده فرمائيد .

 

 

 

 

boook

 

 

 

 
 
 
 
تبلیغات محیطی و
.
سازه هاي نمايشگاهي
 
 

نمونه اي از ايستگاههاي اتوبوس قابل واگذاري 

به طول 3 و 6 متري. اتوبوس هاي شركت واحد

سازه هاي نمايشگاهي و چاپي و تابلوهاي مغازه ها

در انواع فلكسي و كامپزيت ميتوان اشاره كرد

 

 

 

 

tablo01