.

 

 

 پنل پيامك چيست ؟

 

 حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید.

شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند با نام تجاری خود پیام تبلیغاتی ارسال کنند.

سایت ايران توس بر آن است که با ساده سازی ارسال اس ام اس از طریق وب، این امکان را

برای تمامی اقشار جامعه فراهم نماید که هر فردی با هر سطح دانش و معلوماتی، بدون نیاز

به هیچگونه سخت افزار و تجهیزات جانبی و تنها با استفاده از این نرم افزار و اتصال به شبکه

اینترنت اقدام به ارسال پیامک نماید، تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده کند و درآمد خود

را چندین برابر افزایش دهد. شما می توانید با چند کلیک در مدت زمانی کوتاه برای ده ها هزار

نفرپیام ارسال نمایید. سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک درکمترین زمان و

مدیریت آنها فراهم آورده است.در بخش ارسال کشوری بیش از 20 میلیون شماره همراه اول

به تفکیک استان، شهر، کدپستی و منطقه ای موجود می باشد و شما می توانید با استفاده از

خطوط متنوع از همه اپراتورها ارسال خود را انجام دهید

ايران توس پیامک هرآنچه در زمینه سامانه پیام کوتاه نیاز دارید را با کمال احترام وبالاترین

کیفیت تقدیم شما می کند.

 

قابلیت ويژه پیامک ايران توس :

 

  • بازگشت هزينه پيامهاي تحويل نشده

    اختصاص يك خط اختصاصي رايگان

    فعال سازي سريع و آسان به صورت آنلاين

    در اختيار داشتن كاملترين بانك مشاغل و منطقه اي

    ارسال هدفمند به تفكيك جنسيت و رده سني

    ما با توجه به تحقيقاتمان نيازهاي گروه هاي مختلف را سنجيده و امكانات طبقه بندي شده

    و مورد نياز هر گروه را در پنلش اختصاص داده ايم در صورتي كه كه اعضاي گروهي

    نياز به امكاناتي ديگر داشته باشد به طور رايگان به پنل ايشان اضافه ميگردد.

  • و از ديگر خدمات ما مخصوص كسانيست كه تمايل به خريد پنل يا امكانات استفاده از پنل را ندارند براي آنها هم ميتوانيم پيامك ارسال كنيم .

  • به زودي براي اموزش راحتر كاربران گرامي فايلهاي تصويري آموزشي هم به سايت اضافه ميگردد .
  •  

 

 

 

 راهكارهاي sms يا پيامك در كسب و كارچيست ؟

 

فروشگاهها..........

 در بازار امروز موفقیت در فروش بستگی به جلب اعتماد و کسب رضایت مشتری دارد.
   مطالعات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید 3 تا 30 برابر حفظ مشتریان قبلی است، بنابراین برای بالا بردن فروش بایست طوری رفتار کرد که با تثبیت لبخند رضایت بر چهره مشتری خریدهای بعدی وی نیز تضمین شود. در اغلب سمینارها و کارگاه های آموزشی و مقالات بر مشتری مداری تأکید می شود اما راهکار مشخص و مدونی برای اجرای آن ارائه نمی گردد.
   پیام کوتاه تأثیرگذارترین ابزار برای بالا بردن میزان فروش از طریق حفظ مشتریان قبلی است.

 

تکنیک های مشتری مداری پیامکی برای فروش بیشتر:


1- هنگام صدور فاکتور برای مشتری شماره تلفن همراه وی را ثبت کنید تا فرآیند مشتری مداری آغاز شود.
2- چند دقیقه پس از خروج مشتری از فروشگاه با ارسال پیامی از او تشکر کنید. این کار باعث می شود احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

مشتری گرامی از اعتماد شما متشکریم.

3- عرضه لوازم جانبی کالایی که مشتری خریده است را با ارسال یک پیام به وی اطلاع دهید. مشتری با خواندن این پیام به این باور می رسد که همواره او را به یاد دارید.

مشتری گرامی عرضه مدل های جدید کیف لپ تاپ آغاز شد

4- لیست کالاهای جدیدی که عرضه می کنید به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید از طریق پیام کوتاه برای مشتری ارسال کنید. این کار مشتری را به خریدهای بعدی ترغیب می کند.

فروش ویژه نسل جدید آبمیوه گیری وغذاساز 10% تخفیف ویژه برای مشتریان قدیمی

5- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به مشتری نشان دهید با او احساس مشترکی دارید.

سال نو مبارک

6- هنگامی که شعبه جدیدی افتتاح می کنید یا تسهیلاتی برای فروش کالاها در نظر می گیرید پیام حاوی تغییرات ایجاد شده برای مشتری ارسال کنید. با این روش به مشتری ثابت می کنید به فکر آسایش و راحتی او هستید.

 

.

 

مدارس.....

 

استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی اولین گام موثر در مسیر بهره وری است. از بهره وری به عنوان فرهنگ پیشبرد اهداف بر مبنای بهبود رفتارها یاد می شود.
   صرفه جویی یک رفتار برای بهره وری محسوب می شود که عملی کردن آن نیازمند تغییرات مداوم در روش های قدیمی و استفاده از ایده ها و ابزارهای نوین است. در برخی نهادها مثل مدارس که مشکل جوابگو نبودن سرانه وجود دارد اهمیت صرفه جویی دو چندان می شود. در یک مدرسه می توان پیام کوتاه را جایگزین بسیاری از فرآیندهای پر هزینه کاغذی نمود.
تکنیک های صرفه جویی پیامکی در منابع:

 

1- برای ارسال دعوت نامه جلسات اولیا و مربیان به جای استفاده از کاغذ و صرف وقت و هزینه بالا برای تکثیر و توزیع از دعوت نامه پیامکی استفاده کنید.

 

ولی محترم دانش آموز جلسه انجمن اولیا و مربیان روز سه شنبه ساعت 10 در نمازخانه آموزشگاه برگزار میگردد. منتظر قدوم سبزتان هستیم

 


2- با ارسال پیام کوتاه به همکاران، جلسات شورای دبیران را اطلاع داده و در مقاطع زمانی مختلف زمان برگزاری آن را یادآور شوید.

 

همکار گرامی جلسه شورای دبیران فردا عصر ساعت 16 در دفتر آموزشگاه برگزار میگرد.

 


3- زمان توزیع کارنامه دانش آموزان را با ارسال پیامک به والدین اعلام کنید.

 

ولی محترم کارنامه آزمون های نوبت اول، روز دوشنبه بین دانش آموزان توزیع می گردد

 


4- موارد انضباطی دانش آموزان و درخواست حضور والدین آن ها در مدرسه را با پیامک به صورت مستقیم به والدین اطلاع دهید.

 

ولی محترم فرزند شما به دلیل نداشتن تکالیف روزانه از کلاس اخراج شد. لطفاً در اولین فرصت با معاون مدرسه تماس بگیرید

 


5- زمان شروع ثبت نام و فعالیت های فوق برنامه را از طریق پیامک به دانش آموزان و والدین آن ها گوشزد کنید.

 

ثبت نام کلاس های تست زنی پیشرفته فقط تا پایان هفته فرصت دارید

 


6- با ارسال یک پیام زمان برگزاری آزمون های مهم را به اطلاع والدین برسانید.

 

ولی محترم دانش آموز آزمون ریاضی فرزند شما روز یکشنبه آینده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود

 


7- حوادث غیرمترقبه و تعطیلی های ناخواسته را با پیامک اطلاع رسانی کنید.

 

دانش آموزان و والدین گرامی به دلیل ریزش شدید برف فردا مدرسه تعطیل است

 


8- با ارسال پیامک والدین را پیش از رسیدن دانش آموز به خانه در جریان موفقیت های دانش آموزان قرار دهید.

 

ولی محترم دانش آموز فرزند شما امروز در مسابقات بسکتبال آموزشگاه های منطقه، افتخارآفرین شده است. به شما صمیمانه تبریک می گوییم

 


9- در بازه های زمانی مناسب برای دانش آموزان و والدین آن ها پیام های تربیتی و انگیزشی بفرستید.

 

فریاد کردن فایده ندارد رفتار خودتان را اصلاح کنید همه چیز فرزندانتان درست خواهد شد

 


10- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت های مختلف به دانش آموزان و والدین نشان دهید مدرسه با آن ها حس مشترکی دارد.
سال تحصیلی به پایان رسید تابستان خوبی داشته باشید

 

 

شركتهاي بيمه ..........

با ثبت چكها به طور روزانه در اخر وقت اداري يك روز قبل از موعد چك مشتري خود را از چكي كه دريافت كرديد با خبر كنيد اين باعث ميشود شما كمتر دچار مشكل پاس نشدن چك شويد .

شما ميتوانيد با ثبت بيمه نامه مشتري يك هفته زودتر به مشتري اعلام كنيد بيمه او تمام شده است و نيازي به پيگيري اين موضوع به طور روزانه ديگر نخواهيد داشت

شما ميتوانيد با ثبت تاريخ تولد مشتري خود به او تولدش را تبريك بگيد اين كار در روحيه مشتري شما تاثير خاصي خواهد گذاشت و در فعاليت اقتصادي او با شما حتما پيشگام تر خواهد بود

شما ميتوانيد در پايان ساعت اداري از مشتري بابت اينكه امروز از شما بيمه نامه خريداري كرده تشكر كرده و به اون اين دلگرمي را بدهيد كه همراه او خواهيد بود.

شما ميتوانيد با درست كردن پروفايل مشتريان اعياد مختلف را به او تبريك گفته و به اين وسيله يادآور شويد كه هنوز در صنعت بيمه فعال هستيد و براي خدمات بيمه اي از شركتهاي ديگر استفاده نكند يا بقولي مشترتون رو از دست نديد و هزاران راه كار ديگر