.
كاتالوگ
مواردی که باید در یک کاتالوگ خوب در نظر گرفته شود: ۱- شرح مختصری از معرفی نام و عملکرد کارخانه تولیدی و شناساندن فعالیت ها در شروع مباحث کاتالوگ. ۲-معرفی امتیازات و رتبه های تولید (استاندارد ـ ایزوهای موجود و….) ۳- معرفی هرچه بیشتر در خصوص بهترین ساخته ها و خدمات . ۴- دادن اطلاعات و راهنمایی صحیح به مخاطب به در مورد مشخصات فنی ـ خدمات ارایه شده ـ قابلیت های خاص و وجوه تمایز آن نسبت به تولیدات مشابه، چه در تولیدات گذشته کارخانه و یا آنچه در بازار فعلی موجود می باشد. ۵- بکار بردن تصاویر و متن نوشتاری مناسب در کاتالوگ تصمیم گیری و انتخاب صحیح را برای مخاطب سهل و آسان می کند و وی می تواند با دیدن و خواندن موارد فوق به زمان انتخاب و تصمیم گیری خود سرعت بخشد. ۶- فراهم آوردن دید مقایسه ای برای مخاطب. بدین شکل که بتواند با مقایسه ویژگی های مختلف مانند: مدل ـ کیفیت ـ کاربری ـ استحکام و از همه مهمتر هزینه برنامه ریزی شده از بین چند محصول معرفی شده یکی را که با شرایط او سازگار است انتخاب و خریداری نماید . ۷- با درج آدرس ، تلفن و آدرس اینترنتی ، می توان شناخت بیشتر را برای مخاطب فراهم کند .
|
|
|
پوستر
کارکرد پوستر ها به چند دسته ذیل تقسیم می گردد : ۱- پوستر با موضوع «اقتصاد و تجارت» مثل : پوستر برای معرفی فعالیت تجاری موسسات آموزشی، تولید کنندگان مواد غذایی، ساعت، پوشاک و غیره، فروش فوق العاده محصولات یک شرکت و … ۲- پوستر به منظور «اطلاع رسانی و تبلیغات» مانند : پوستر رقابتهای ورزشی ، پوستر انتخاباتی، پوستر فیلم های سینمایی و … ۳- پوستر با عناوین «آموزشی و تربیتی» مانند پوستر آموزش های تربیتی ، پوستر آموزه های دینی و اخلاقی و آیات و روایات، پوستر آموزش فرهنگ شهروندی، پوستر امر به معروف و نهی از منکر و … ۴- پوستر با عناوین «شناختی و معرفی» مثل پوستر بازیکنان و تیم های ورزشی، پوستر اماکن فرهنگی و مذهبی . پوستر مناظر طبیعی و شهرها ، پوستر مشاهیر بزرگ علمی و هنری و … ۵- پوستر با عنوان «فراخوان و یا دعوت به بازدید» مانند فراخوان و یا دعوت به سمینارها و همایش ها، بازدید از نمایشگاه ها و … ۶- پوستر با موضوع «مناسبتی» با هدف بیان تبریک و تسلیت برای مناسبت های ملی و مذهبی، مثل پوستر گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یا تبریک میلاد پیامبر . در چاپ پوستر های تجاری یا تبلیغاتی می توان از دیگر کارکرهای پوستر مانند تصاویر متناسب و یا حتی تقویم سال، در کنار پیام تبلیغاتی مورد نظر خود استفاده کرد، تا از این طریق جلب نظر بیشتری در مخاطب ایجاد گردد. محدودیت خاصی در ابعاد چاپ پوستر به نظر نمی رسد. خصوصا که در دهه های اخیر ماشین آلاتی برای چاپ پوستر در ابعاد بسیار بزرگ (Large Format) طراحی و تولید شده و همه روزه در محیط اطراف خود شاهد این گونه از پوستر ها به نام «بنر» هستیم. این پوستر ها معمولا در تیراژ کمی چاپ و نصب می گردند. |
|
|
تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه ميباشند و فعاليتهاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
Powered By Dayan System